niedziela, 11 maja 2014

Daria: Plans for the may :)

Tumblr
Cześć :)
Słoneczko świeci, jest lekki wiatr, nie za zimno, nie za ciepło... Aż chce się wyjść na dwór i choćby zrobić piknik... Na dziś planowany mam nie piknik lecz grill, wiadomo - wszystko odwołamy jak tylko pogoda zacznie się psuć... Oby jednak cały dzień było słonecznie, bo muszę zerwać roślinki do zielnika, bo inaczej 1 gwarantowana ;p
14 maja w naszej szkole ma odbyć się Dzień Dziecka. Tak, wiem, że za wcześnie, ale tak już zostało ustalone... Będziemy tam mieć ognisko, dmuchane zamki i inne rozrywki... Wiem też, ze będziemy grać mecz piłki nożnej przeciwko rodzicom... Nasza klasa vs. rodzice dzieci z naszej klasy - zapowiada się ciekawie :)
19 i chyba 20 maja moja siostra jedzie do Częstochowy razem  z babcią, więc mam nadzieję, że przebłagam mamę i będę mogła ściągnąć jakiś znajomych do domu na małe spotkanie ;D
W którąś sobotę mam też planowane spotkanie z Alicją. Tak, Alicją z tego bloga. Ja, ona i Kasia mieszkamy w tym samym województwie i jakoś tak wypadło, że w końcu musimy się spotkać ;D Kasia niestety nie będzie mogła przyjechać, bo ma 2 godziny jazdy do umówionego miejsca spotkania, wiec nie da rady...
Ale na blogu gwarantowane będą zdjęcia moje i Alicji więc jeszcze w maju lub w czerwcu zapraszamy na bloga po dużą dawkę zdjęć z tego spotkania :)
😌

2 komentarze:

  1. Masz rację, jest taka cudowna pogoda, że aż chce się wyjść na dwór :)
    No to faktycznie wcześnie jest ten Dzień Dziecka w Twojej szkole, ale życze Ci udanej zabawy!

    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany.;)
    http://smerfetkawera.blogspot.co.uk/2014/05/i-miss-poland.html Zapraszam na post, w ktorym opisuje swoja tesknote za krajem :)

    OdpowiedzUsuń