sobota, 10 maja 2014

Alicja - o mnie

Alicja - inaczej Mandarynkova albo Rinko. Mam 163cm wzrostu i już nie rosnę, więc jestem mała, ale niebezpieczna. Chodzę do gimnazjum. Interesuję się fotografią oraz tańcem, poza tym czytaniem i blogowaniem. Swojego pierwszego bloga założyłam ponad dwa lata temu. Jestem stworzeniem leniwym, ale z dużym dystansem do siebie i świata. W wolnym czasie chętnie spotykam się z ludźmi, pomimo tego, że bywam nieśmiała, lub maluję paznokcie. Uczę się też dodatkowo języków obcych - angielskiego i niemieckiego, dawniej również japońskiego. Wszystkim bezsensownym hejterom szczerze odradzam pisania chamskich komentarzy, bo chociaż trudno mnie zdenerwować, to jak już się wkurzę, potrafię mocno komuś dokopać. Jeśli chodzi o plany na przyszłość, chcę być bogatą żoną bogatego męża, a jeśli się nie uda, to psychiatrą. Nudzi ci się - pisz, chętnie pogadam. Link do bloga [Klik] Zapraszam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz